kaptenninja

Alla inlägg under november 2012

Av Nea - 22 november 2012 21:02

Här uppdateras det inte allt för ofta.. varit sjuk nu i en evighet och inte varit på några spelningar..

Sitter o letar efter skor på nätet.. mina underbara fulisar har gått sönder! :c


Imorgon blir det ett besök hos vårdcentralen för att ta prover, hoppas det går snabbt så kanske man hinner förbi skolan o få några timmars närvaro iallafall.


Har sett att det är ca 3-7 stycken som kollar bloggen varje dag, om ni har något ni vill att jag ska skriva om så skriv gärna en kommentar för det står rätt stilla i huvudet då jag inte har några spelningar att berätta om.

Av Nea - 9 november 2012 18:59

Den 5e bar det av till London!

Vi såg Nightwish på ett grymt häftigt ställe, dum som jag är tog jag inga bilder.. något jag ångrar så in i bövelen.

Pain som förband, helt galet bra live alltså.. ska absolut åka och se dem som headline någon gång!

Sen Nightwish.. lika fantastiska som senast dock ingen show eller något den här gången, hur bra som helst ändå!

Och den tillfälliga sångerskan Floor Jansen gjorde det super bra! helt nöjd med hela konserten, Bääääst!

6e fick bli en dag på stan, galet mycket julpynt överallt! fint som fan iallafall, därifrån har jag några bilder åtminstone!

Såg klockjäveln också, brabra då var de gjort!

Gick in i en disney affär som var helt magisk.. skulle kunnat gå runt där i flera timmar, i bakrunden spelade dem musiken från alla möjliga dinsey låtar, fint fint fiiiiint!

En Beatles affär fanns det också, där inne ville jag dö.. ville ha varenda pryl! fick beslutsångest så det fick bli ett tygmärke som jag ska sy dit på jackan.

Handlade inte så jävla mycket mer, en tröja o lite snoddar osv, fint fint.

Hotellet va helt okej, förstår mig dock inte på folk i London att dem har så dålig smak på inredning.. Vartenda fönster vi såg hade bara en ful tygbit som gardin.. hotellets gardiner irriterade mig med sin fulhet men men.

Här kommer lite blandade bilder från dem stunderna jag hade ork att fota.

Disney affären!

 

Fairies avdelningen blev snabbt min favorit, synd att bilderna blev så dåliga.. hur fint som helst därinne!

     

            Hela affären var så grymt fin men nu kommer bilder på staden.   

                                                  

Allt va upplyst och pyntat fint!

                 

Gick in i någon tokig affär, där spelades det disco musik o lampor blinkade i olika färger, personalen dansade och dem sålde jävligt lustiga skor..

Mjukt prickigt tak och ganska annorlunda tapet..

         
 

Av Nea - 9 november 2012 18:55

Fick jag finbesök från Stockholm, Jacobie kom hit och hälsade på i några dagar, mycket trevligt!

Blev två rundor på stan och massa hemma chill, sjuka blev vi också, mindre trevligt.

På lördagen var det barnkalas med halloween tema, lilla Milli fyllde 8 år!

Söndagen, som alltid.. seg och tråkig!

Sen fick det bli lite iordning plockning och packning!

Av Nea - 9 november 2012 18:47

Den 27e oktober var jag och Jeppe o såg Bullet live här i Norrköping!


Mycket mycket bra live band, synd att ljudet sög där framme men men, förbanden var inge vidare så jag minns inte namnen, Sett Bullet en gång tidigare och den spelningen va mycket bättre men eftersom det va både utomhus och på en större scen så är det förståerligt, fick iallafall en setlist, ett plektrum och en trumpinne den här gången! :)


 

Av Nea - 9 november 2012 18:42

Eftersom jag inte skrivit på ett tag nu så kommer jag lägga upp ett par inlägg här, fortsätt titta in! (:


Ni kan få en låt sålänge!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards