kaptenninja

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nea - 27 oktober 2012 00:25

Sitter här och glor på en Nighwish dvd, så äckelbra live.. sinnessjukt och snart är det dags igen!

habblababblahobbibobbi...


IDAG har det inte hänt allt för mycket, varit o handlat hårfärg och gjort en dipdype, bilder kommer imorgon.


Och i eftermiddags kom Jeppe och syskonbarnen Milli & Simon hit! <3


De va de ja.


Nu ska jag se på film eller något och kanske sova en smula.


HAHAH smula <333 värt.

Av Nea - 25 oktober 2012 14:57

Som ni ser har jag gjort om till halloween tema här på bloggen, tyckte det kunde vara lite kul och det är ju faktiskt den roligaste helgen på året, men iår verkar det inte hända så mycket mer än att jag ska hjälpa till på ett barnkalas, hade ju velat fira det lite mer, alltid kul o klä ut sig ju! 

aja..


Idag blev det en tur till vårdcentralen där dem sedan skickade vidare mig till röntgen, har ju problem med mina satans fötter men ja, nu får jag vänta på svar om de blir operation eller ej! Tog minst 100 år


Sitter här och lyssnar på Yellowcard & dricker cola, idag släpptes biljetterna till deras första sverige spelningar också.. känner lite panik i att jag inte har möjlighet att köpa någon just nu men får hålla tummarna på att det finns kvar ett tag! Vill och SKA se dessa underbara pojkar och så är det med den saken.

Av Nea - 25 oktober 2012 14:30

Saknar Johnossi, vill se dem live igen.. dagens låt får helt enkelt gå till dem!

deras fartfyllda låtar är väl kanske bättre men tycker just denna är ganska fantastisk.


Johnossi - Mavericks



Av Nea - 24 oktober 2012 23:59

Efter några dagar som test så flyttade lilla Bianca hit idag! hon behövde akut omplacering och vi vill ha en hund.

Hur söt och snäll som helst, mycket rolig o trevlig, hon är en volpino italiano och fyllde 10 månader idag!


Saknaden efter Diddi är ju fortfarande enorm och ingen kommer någonsin kunna ta hennes plats, jag är säker på att hon hade tyckt om Bianca :) och vi ville ju ha en hund som är väldigt olik Ida och så blev det! från stor o svart till liten o vit.


 

Av Nea - 24 oktober 2012 23:51

Får gå till.... vet inte, ska slumpa någon från min spotify lista! brb..


Och det blev Timo Räisänen - About you now!

Mycket bra cover, mycket mycket bättre än orginalet som "sugababes" gör..

Såg Timo live 2010, superbra live! fick en autograf och en kram, han luktade jätte mycket cocos..


Av Nea - 24 oktober 2012 23:49

Har sett nu att det är några få som kollar bloggen varje dag.. ska väl börja skriva ordentligt och förhoppningsvis få fler läsare! Har ju inte mycket att skriva om... på lördag blir det konsert här i Norrköping, Bullet! ska bli kul..

Av Nea - 18 oktober 2012 01:08

Slänger in en låt här också när jag ändå håller på.

Knife party - internet friends

Bra skit.


Av Nea - 18 oktober 2012 00:57

Har inte mycket att skriva om, sitter och glor på svenska hollywoodfruar.. Gunilla och Maria alltså hahah dör! Natthumor på hög nivå.


Inte varit på konsert sen 21 september, antagligen därför jag inte har något att dela med mig av TRÅKIGT.

Nu ska jag plugga lite och imorgon blir det äckelskola.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards